Ψηφιακή εξυπηρέτηση για την ψηφιακή υπηρεσία

Ηλεκτρονική υποβολή ΑΠΔ

  • - Για να υποβάλετε αίτημα σχετικά με την υπηρεσία επιλέξετε Υποβολή Ερωτήματος.
  • - Για να παραλάβετε την απάντηση στο ερώτημα σας και να δείτε συνολικά τις απαντήσεις σας από το Κέντρο Εξυπηρέτησης, επιλέξτε Προβολή Απαντήσεων.
  • - Θα χρειαστείτε τους προσωπικούς σας κωδικούς στο Taxisnet.

Αναμενόμενος Χρόνος Απάντησης : ημέρες

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό βίντεο.

Υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης – λήψη απάντησης

Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr συγκεντρώνει την επικοινωνία, με τους κυβερνητικούς φορείς, για τις ψηφιακές υπηρεσίες, που παρέχονται στην ενιαία κυβερνητική πύλη gov.gr. Πολίτες και επιχειρήσεις επιλέγουν στο gov.gr, την ψηφιακή υπηρεσία που τους ενδιαφέρει και εκτελούν ψηφιακά τη συναλλαγή τους. Σε περίπτωση που επιθυμούν να υποβάλλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης, σχετικά με την επιλεγμένη ψηφιακή υπηρεσία, επιλέγουν «επικοινωνία», στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Με χρήση κωδικών TaxisNet υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα και λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

To gov.gr .για όσους Φορείς και ψηφιακές υπηρεσίες έχουν ενταχθεί στο support.gov.gr, διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης, αναρτάται στο προσωποποιημένο αποθετήριο απαντήσεων του πολίτη ή της επιχείρησης. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στο προσωπικό αποθετήριο απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Η πρόσβαση στο προσωπικό αποθετήριο απαντήσεων πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών TaxisNet.Σταδιακά όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr

Επισκόπηση υπηρεσιών εξυπηρέτησης

Ημερήσια επισκόπηση εξυπηρέτησης πολιτών από το Support.gov.gr

19 Οκτωβρίου 2021

Γενικό Σύνολο

117.385

Αιτήματα

Ημερήσια

381

Αιτήματα

Έτος 2021

Από την αρχή του έτους

66.710

Αιτήματα

Μηνός Οκτωβρίου

5.416

Αιτήματα

Συνολική επισκόπηση αιτημάτων εξυπηρέτησης πολιτών για το έτος 2021

Support.gov.gr

Η ταχύτητα ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών δημιούργησε την ανάγκη ανάπτυξης ενός νέου «ψηφιακού χώρου επικοινωνίας» κράτους και πολίτη. Η μέχρι χθες επίσκεψη του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες για υποβολή αιτήσεων υποκαθίσταται πλέον από ψηφιακές πλατφόρμες, για την άμεση εξυπηρέτηση του. Οι ανάγκες επικοινωνίας όμως παραμένουν. Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr είναι ο ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα. Υλοποιούμε “κάθε μέρα μια μικρή αλλαγή διευκολύνοντας την καθημερινότητα του πολίτη”.

Οδηγίες Χρήσης

Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης επιλέξτε “επικοινωνία” στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία επιθυμείτε να υποβάλλετε αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα. Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεστε ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης σας, ενδεικτικά, Αριθμός Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας, ΑΜΚΑ, κλπ. Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας. Τα στοιχεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας. Μετά την υποβολή του αιτήματος σας, θα παραλάβετε με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος σας.

Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στους κρατικούς φορείς και στα αρμόδια τμήματα, χρεώνονται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να σας παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα σας ή ερωτήματα σας. Όταν ο φορέας εξυπηρέτησης ολοκληρώσει την απάντηση, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβετε την απάντηση σας, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του gov.gr.

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ
ΒΟΗΘΕΙΑ;
Ξεκινήστε εδώ

Πληροφορίες για δημοσίους φορείς

Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr προσφέρει τη δυνατότητα στους κυβερνητικούς φορείς που δημοσιεύουν ψηφιακές υπηρεσίες στην ενιαία κυβερνητική πύλη gov.gr να αποκτήσουν πρόσβαση στο ενιαίο πολυκαναλικό περιβάλλον εξυπηρέτησης πολιτών που προσφέρει το gov.gr. Η χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας βρίσκεται σήμερα σε πιλοτική λειτουργία, έχει υποδεχθεί περισσότερα από 100.000 αιτήματα πολιτών για τους φορείς που έχουν ενταχθεί σ΄αυτή στο πρώτο στάδιο λειτουργίας, με εξαιρετικά αποτελέσματα απόδοσης στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Ανάμεσα στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στην πολυκαναλική πλατφόρμα εξυπηρέτησης είναι τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Φορείς με μεγάλο φόρτο εργασιών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, όπως η ΗΔΙΚΑ για την άυλη συνταγογράφηση, η ΓΓΠΣΔΔ για το e-Παράβολο ανήκουν στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στο ενιαίο μοντέλο εξυπηρέτησης της κυβερνητικής πύλης. Οι φορείς που εντάσσονται στην πλατφόρμα διαρκώς διευρύνονται.

Πρόσβαση σε εξουσιοδοτημένους χρήστες των φορέων εξυπηρέτησης