Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό βίντεο.
Μέσω του Portal της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων, υποβάλλοντας αίτημα στην ειδική πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί (portal.olomeleia.gr), επιλέγοντας «Επικοινωνία» και στη συνέχεια «Κτηματολόγιο - Αποστολή Μηνύματος»
Eπισκόπηση αιτημάτων πολιτών μέσω της Ε.Ψ.Π. - Support.gov.gr
Γενικό Σύνολο
686.382
Αιτήματα
Ημερήσια
1.157
Αιτήματα
Από την αρχή του έτους
168.215
Αιτήματα
Μηνός Νοεμβρίου
20.624
Αιτήματα
Συνολική επισκόπηση αιτημάτων πολιτών μέσω της Ε.Ψ.Π. Support.gov.gr ( 2024 )
Η ταχύτητα ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών δημιούργησε την ανάγκη ανάπτυξης ενός νέου «ψηφιακού χώρου επικοινωνίας» κράτους και πολίτη. Η μέχρι χθες επίσκεψη του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες για υποβολή αιτήσεων υποκαθίσταται πλέον από ψηφιακές πλατφόρμες, για την άμεση εξυπηρέτηση του. Οι ανάγκες επικοινωνίας όμως παραμένουν. Η ενιαία ψηφιακή υπηρεσία - support.gov.gr, είναι ο ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα. Υλοποιούμε “κάθε μέρα μια μικρή αλλαγή διευκολύνοντας την καθημερινότητα του πολίτη”.
Για την υποβολή αιτήματος επιλέξτε “επικοινωνία” στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρεστε. Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία επιθυμείτε να υποβάλλετε αίτημα, ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης σας (ενδεικτικά: Αριθμός Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας, ΑΜΚΑ, κλπ.). Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας, θα σάς ζητηθεί να καταχωρίσετε μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) καθώς και τηλέφωνο επικοινωνίας. Τα στοιχεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την άμεση ενημέρωση σας αναφορικά με την εξέλιξη του αιτήματος σας. Μετά την υποβολή του αιτήματος σας, θα παραλάβετε με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) τον μοναδικό αριθμό που αυτό έλαβε μετά την καταγραφή του στο σύστημα της ενιαίας ψηφιακής υπηρεσίας - support.gov.gr.
Τα αιτήματα δρομολογούνται αυτόματα στους καθ' ύλην αρμόδιους κρατικούς φορείς και δη στις αρμόδιες υπηρεσιακές τους μονάδες, ανατίθενται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για να σας παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και αρχεία σχετικά με τα αιτήματα σας. Όταν ο αρμόδιος φορέας επεξεργασίας του αιτήματός σας ολοκληρώσει την απάντηση, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβετε την απάντηση σας, από το προσωπικό αποθετήριο επικοινωνίας της ενιαίας ψηφιακής υπηρεσίας -support.gov.gr
Η ενιαία ψηφιακή υπηρεσία - support.gov.gr προσφέρει τη δυνατότητα στους κυβερνητικούς φορείς που δημοσιεύουν ψηφιακές υπηρεσίες στην ενιαία ψηφιακή πύλη gov.gr να αποκτήσουν πρόσβαση στο ενιαίο πολυκαναλικό περιβάλλον επικοινωνίας πολιτών που προσφέρει το τελευταίο. Η χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας βρίσκεται σήμερα σε πιλοτική λειτουργία και έχει υποδεχθεί περισσότερα από 686.382 αιτήματα πολιτών. Οι φορείς που έχουν ενταχθεί σε αυτήν, στο πρώτο στάδιο λειτουργίας, έχουν επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα απόδοσης στην ικανοποίηση των αιτημάτων που έχουν υποβάλλει οι ενδιαφερόμενοι πολίτες. Ανάμεσα στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στην πολυκαναλική πλατφόρμα επικοινωνίας, είναι τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Φορείς με μεγάλο φόρτο εργασιών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, όπως η ΗΔΙΚΑ για την άυλη συνταγογράφηση, η ΓΓΠΣΔΔ για το e-Παράβολο, ανήκουν, επίσης, στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στο ενιαίο μοντέλο επικοινωνίας της ψηφιακής πύλης. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της ενιαίας ψηφιακής υπηρεσίας – support.gov.gr, oι φορείς που εντάσσονται στην πλατφόρμα θα διευρύνονται διαρκώς.
Πρόσβαση σε εξουσιοδοτημένους χρήστες των φορέων εξυπηρέτησης