H ψηφιακή υπηρεσία

Ανάρτηση κτηματολογικών στοιχείων

  • Δεν έχει ενταχθεί στην ενοποιημένη πλατφόρμα ψηφιακής εξυπηρέτησης Support.gov.gr. Υπευθυνος φορέας εξυπηρέτησης : Ελληνικό Κτηματολόγιο
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση 210 65 05 600 (8:30 – 15:30), Τετραψήφιος : 1015 (24ωρο)
  • Email υποστήριξης ktimagen@ktimatologio.gr
Επισκόπηση υπηρεσιών εξυπηρέτησης

Eπισκόπηση εξυπηρέτησης πολιτών από το Support.gov.gr

12 Αυγούστου 2022

Γενικό Σύνολο

288.111

Αιτήματα

Ημερήσια

756

Αιτήματα

Έτος 2022

Από την αρχή του έτους

133.303

Αιτήματα

Μηνός Αυγούστου

13.903

Αιτήματα

Συνολική επισκόπηση αιτημάτων εξυπηρέτησης πολιτών για το έτος 2022

Support.gov.gr

Η ταχύτητα ψηφιακού μετασχηματισμού της δημόσιας διοίκησης, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών δημιούργησε την ανάγκη ανάπτυξης ενός νέου «ψηφιακού χώρου επικοινωνίας» κράτους και πολίτη. Η μέχρι χθες επίσκεψη του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες για υποβολή αιτήσεων υποκαθίσταται πλέον από ψηφιακές πλατφόρμες, για την άμεση εξυπηρέτηση του. Οι ανάγκες επικοινωνίας όμως παραμένουν. Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr είναι ο ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα. Υλοποιούμε “κάθε μέρα μια μικρή αλλαγή διευκολύνοντας την καθημερινότητα του πολίτη”.

Οδηγίες Χρήσης

Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης επιλέξτε “επικοινωνία” στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία επιθυμείτε να υποβάλλετε αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα. Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεστε ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης σας, ενδεικτικά, Αριθμός Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας, ΑΜΚΑ, κλπ. Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας. Τα στοιχεία επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας. Μετά την υποβολή του αιτήματος σας, θα παραλάβετε με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος σας.

Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στους κρατικούς φορείς και στα αρμόδια τμήματα, χρεώνονται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να σας παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα σας ή ερωτήματα σας. Όταν ο φορέας εξυπηρέτησης ολοκληρώσει την απάντηση, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβετε την απάντηση σας, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του gov.gr.

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ
ΒΟΗΘΕΙΑ;
Ξεκινήστε εδώ

Πληροφορίες για δημοσίους φορείς

Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr προσφέρει τη δυνατότητα στους κυβερνητικούς φορείς που δημοσιεύουν ψηφιακές υπηρεσίες στην ενιαία κυβερνητική πύλη gov.gr να αποκτήσουν πρόσβαση στο ενιαίο πολυκαναλικό περιβάλλον εξυπηρέτησης πολιτών που προσφέρει το gov.gr. Η χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας βρίσκεται σήμερα σε πιλοτική λειτουργία, έχει υποδεχθεί περισσότερα από 100.000 αιτήματα πολιτών για τους φορείς που έχουν ενταχθεί σ΄αυτή στο πρώτο στάδιο λειτουργίας, με εξαιρετικά αποτελέσματα απόδοσης στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Ανάμεσα στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στην πολυκαναλική πλατφόρμα εξυπηρέτησης είναι τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Φορείς με μεγάλο φόρτο εργασιών για την εξυπηρέτηση του πολίτη, όπως η ΗΔΙΚΑ για την άυλη συνταγογράφηση, η ΓΓΠΣΔΔ για το e-Παράβολο ανήκουν στους πρώτους φορείς που εντάχθηκαν στο ενιαίο μοντέλο εξυπηρέτησης της κυβερνητικής πύλης. Οι φορείς που εντάσσονται στην πλατφόρμα διαρκώς διευρύνονται.

Πρόσβαση σε εξουσιοδοτημένους χρήστες των φορέων εξυπηρέτησης